27 Haziran 2011 Pazartesi

ya sonra...

1 yorum:

  1. Sonrası...

    Saat 22.05

    Bu yazıyı;

    2 bira arasında, yada iki sigara arasında yazıyorum, internet cafenin birinde.



    Bugünde hergün gibi boştu.

    İşten dönerken, yorumumu silip silmediğini merak ettim. dayanamayıp alakasız bir arkadaşımın birini arayıp siteden baktırdım. bu ne diye sorduğunda salak yaptım, yalan söyledim. Eklediğin şarkı çıkmış ilk önce, sonra yorumumu silmediğini öğrendim. Cepten girip, şarkı sözünü okudum. İçim sızladı. Vapurdan indim, bir bira aldım sahile oturdum. Seni aradım..

    Hastaymışşsın… Kendim hastalanmış kadar kötü oldum. Sonra bitane daha aldım, geldim “enson” oturduğumuz bank’a oturdum.

    Sana mesaj attım. Cevap dahi gelmeyince sinirlerim bozuldu daha fazla.

    Sinirlenmedim ama.

    Arkadaşımı aradım, gittim bir sigara içtim, kafa bile yapmadı. Çıktım ordan, seni aradım,

    “mesajıma cevap bile vermek zor geliyor demi” demek için. Açmadın.

    Yine Sinirlenmedim ama yalan yok, daha çok üzüldüm.

    Geldim internet cafenin birine oturdum,

    hem ağlamamak için,

    hemde kendimi sana gereksiz yere anlatmaya çabalıyorum.

    Ama başaramıyorum, çünkü ağlıyorum.



    22.16

    YanıtlaSil